Poniżej zamieściliśmy pytania, które najczęściej kierowane są pod naszym adresem. Odpowiedzi ułatwią podjęcie decyzji przed złożeniem wniosku o pożyczkę online.
Na co mogę przeznaczyć środki z uzyskanej pożyczki
Pieniądze z udzielonej przez nas pożyczki możesz przeznaczyć na dowolny cel. To, na co przeznaczysz pieniądze nie ma znaczenia podczas podejmowania przez nas decyzji kredytowej. Jeżeli w dodatkowym polu wybierzesz na co pożyczasz, możesz otrzymać dodatkową korzyść ułatwiającą realizację Twojego celu.
Jak mogę złożyć wniosek o pożyczkę
Ile pieniędzy mogę pożyczyć
Maksymalna kwota pożyczki, jaką oferujemy klientom przez Internet to 15 000 zł. Aby dowiedzieć się, ile możesz pożyczyć - złóż wniosek online. Propozycja pożyczki jest indywidualna, na podstawie Twojej zdolności kredytowej.
Jak długo trwa analiza wniosku
Analiza wniosku złożonego przez Internet odbywa się automatycznie, przez co decyzję kredytową wraz z informacją o maksymalnej dostępnej kwocie otrzymasz od razu na stronie. Cały proces analizy wniosku online trwa zazwyczaj około 2 minut.
Jakie dokumenty muszę przedstawić, aby otrzymać pożyczkę
Jeżeli pożyczasz przez Internet, nie będziesz musiał okazywać żadnych dokumentów lub zaświadczeń. Podczas wypełniania wniosek online poprosimy Cię tylko o podanie niektórych danych np. z Twojego dowodu osobistego.
W jakiej formie zostaną wypłacone pieniądze
Dla wygody naszych klientów, pieniądze wypłacamy za pomocą przelewu na rachunek bankowy. W podobny sposób odbywa się spłata pożyczki.
Kiedy otrzymam pieniądze na konto?
W LendUp wypłaty pożyczek odbywają się za pomocą błyskawicznych przelewów (nawet w weekendy i święta), dlatego pieniądze na Twoje konto zostaną przelane niezwłocznie po akceptacji wniosku.
Co zrobić, gdy nie mogę spłacać rat?
Przede wszystkim nie powinieneś unikać z nami kontaktu. Jeżeli będziesz miał chwilowy problemy z regularną spłatą zobowiązania skontaktuj się z nami! Jeżeli pożyczałeś online i posiadasz konto w Strefie Klienta LendUp, możesz wymienić punkty, zdobyte podczas wnioskowania na dodatkowe korzyści: odroczenie spłaty jednej raty, obniżenie dwóch rat o 50% lub spłatę jednej raty punktami. Szczegóły znajdziesz w Strefie Klienta LendUp lub w Regulaminie Promocji.
Co zrobić, gdy zmieniam miejsce zamieszkania?
W tym przypadku powinieneś możliwie szybko skontaktować się z nami, aby zaktualizować swój adres korespondencyjny. Pamiętaj, że nie aktualizując adresu możesz nie otrzymać od nas ważnych informacji np. o promocjach i ofertach indywidualnych.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Reklamacja może zostać złożona w formie:
pisemnej – osobiście w centrali lub jakiejkolwiek placówce terenowej PROFI CREDIT Polska S.A. albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830);
ustnej – do protokołu w centrali lub jakiejkolwiek placówce terenowej PROFI CREDIT Polska S.A. Protokół jest w tym przypadku podpisywany przez Reklamującego i przyjmującego reklamację;
ustnej – telefonicznie pod numerem telefonu 801 700 999*.
Po złożeniu przez konsumenta reklamacji rozpatrujemy ją i udzielamy odpowiedzi w formie pisemnej w terminie do 30 dni. W skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie do 30 dni poinformujemy Cię o przewidywanym terminie jej rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi. Termin nie przekroczy jednak w tym przypadku 60 dni. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres do korespondencji wskazany w reklamacji.
W jaki sposób mogę odwołać zgodę dotyczącą przetwarzania moich danych?
Jako PROFI CREDIT Polska S.A z siedzibą w Bielsku-Białej ul. Browarna 2 jesteśmy Administratorem Twoich danych osobowych. Jeśli chcesz skorzystać z przysługujących Ci praw dotyczących Twoich danych osobowych np. chcesz odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych lub zaktualizować Twoje dane skontaktuj się z nami lub naszym Inspektorem Ochrony danych – Arkadią Czaderną:
listownie: ul. Browarna 2, 43-300 Bielsko-Biała,
telefonicznie: 801 700 999. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.