Poniżej zamieściliśmy pytania, które najczęściej kierowane są pod naszym adresem. Odpowiedzi ułatwią podjęcie decyzji przed złożeniem wniosku o pożyczkę online.
Na co mogę przeznaczyć środki z uzyskanej pożyczki
Pieniądze z udzielonej przez nas pożyczki możesz przeznaczyć na dowolny cel. To, na co przeznaczysz pieniądze nie ma znaczenia podczas podejmowania przez nas decyzji kredytowej. Jeżeli w dodatkowym polu wybierzesz na co pożyczasz, możesz otrzymać dodatkową korzyść ułatwiającą realizację Twojego celu.
Jak mogę złożyć wniosek o pożyczkę
Aby wnioskować o szybką pożyczkę zostaw na naszej stronie swoje imię i numer telefonu. Na następnym kroku nadal możesz samodzielnie wypełniać wniosek online lub telefonicznie z pomocą naszego Agenta.
Ile pieniędzy mogę pożyczyć
Maksymalna kwota pożyczki, jaką oferujemy klientom przez Internet to 15 000 zł. Aby dowiedzieć się, ile możesz pożyczyć – złóż wniosek. Propozycja pożyczki jest indywidualna, na podstawie Twojej zdolności kredytowej.
Jak długo trwa analiza wniosku
Decyzję kredytową wraz z informacją o maksymalnej dostępnej kwocie otrzymasz od razu po spisaniu wniosku – podczas rozmowy z naszym Agentem.
W jakiej formie zostaną wypłacone pieniądze
Dla wygody naszych klientów, pieniądze wypłacamy za pomocą przelewu na rachunek bankowy. W podobny sposób odbywa się spłata pożyczki.
Jakie dokumenty muszę przedstawić?
Ograniczamy formalności, aby wnioskować o pożyczkę należy dostarczyć tylko niezbędne dokumenty.
Co zrobić, gdy nie mogę spłacać rat?
Przede wszystkim nie powinieneś unikać z nami kontaktu. Jeżeli będziesz miał chwilowy problemy z regularną spłatą zobowiązania skontaktuj się z nami!
Co zrobić, gdy zmieniam miejsce zamieszkania?
W tym przypadku powinieneś możliwie szybko skontaktować się z nami, aby zaktualizować swój adres korespondencyjny. Pamiętaj, że nie aktualizując adresu możesz nie otrzymać od nas ważnych informacji np. o promocjach i ofertach indywidualnych.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Reklamacja może zostać złożona w formie:
- pisemnej – osobiście w centrali lub jakiejkolwiek placówce terenowej PROFI CREDIT Polska S.A. albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830). Aktualny rejestr placówek PROFI CREDIT Polska S.A. dostępny jest na stronie internetowej www.proficredit.pl. Można go też uzyskać dzwoniąc pod numer infolinii 33 496 00 60**.
- ustnej – do protokołu w siedzibie Pożyczkodawcy lub siedzibie Biura Regionalnego/Terenowego Pożyczkodawcy, adresy j.w. Reklamujący i przyjmujący reklamację podpisują protokół.
- ustnej – telefonicznie – pod numerem telefonu 33 496 00 60**.
Po złożeniu przez konsumenta reklamacji rozpatrujemy ją i udzielamy odpowiedzi w formie pisemnej w terminie do 30 dni. W skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie do 30 dni poinformujemy Cię o przewidywanym terminie jej rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi. Termin nie przekroczy jednak w tym przypadku 60 dni. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres do korespondencji wskazany w reklamacji.
W jaki sposób mogę odwołać zgodę dotyczącą przetwarzania moich danych?
Jako PROFI CREDIT Polska S.A z siedzibą w Warszawie, przy ul. Św. Wincentego 93/5 jesteśmy Administratorem Twoich danych osobowych. Jeśli chcesz skorzystać z przysługujących Ci praw dotyczących Twoich danych osobowych np. chcesz odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych lub zaktualizować Twoje dane skontaktuj się z nami lub naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
- Listownie: ul. Browarna 2, 43-300 Bielsko-Biała,
- Telefonicznie: pod numer 33 496 00 60 lub 33 499 60 00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora